E_m_l 16 aylık prima kullandım hep,tatildeyken bulamadığımız için molfix aldım inanılmaz kötü koku ve pişik yaptı,primanın fiyatları uçunca geçen ay sleepy aldım aşırı ıslak bırakıyor ve sızdırıyor.Primadan çok çok memnunum akşamdan sabaha kadar kupkuru pişik sızdırma asla yok 🌺