Yademom bence başka doktora git canım saçmalamış doktorun .her ay 500 gram alması gerekiyor bildiğim kadarıyla ,ve bebeğin sağlıklıysa kilosunu takma bizde 4 aylıkken 8600 dü kilomuz.ve bebeğim kilolu bir bebek .bence seninki gayet iyi hiç takma ve doktorunu değiştir