Kıyaslama için yazmıyorum. 4+17 günlük kızım 6300 gram doğum kilosu da 3380. İlk başlarda çok güzel alıyordu ama 3. Ayından beri durdu resmen kilo alımı doktor 15 günlük takibe aldı gidince de hala almamışsa bağırsak emilimine ve midesine bakılacak ya da başka bi hastalığı var mı diye. Emiyorda beni aşırı hareketli bir kız. Kilolarımız aynı olan var mı içimi rahatlatabilcek🥺