Elifinannesiiiiiiiiii Annakarenina_19 bende sizin gibi düşünüyordum bebeğim çok gazlıydı mecbur kaldım sadece o şekilde duruyordu
Elifinannesiiiiiiiiii Kara3773 ne güzel ben uyuttum yatağına koydum içeri geldim babası aldı getirdi 😂🙈😔
Elifinannesiiiiiiiiii Kara3773 benim kızım sadece çok yorulduğunda kendi kendine uyuyor onun dışında sallamadan uyumuyor birde direniyor uykuya
Kara3773 Elifinannesiiiiiiiiii benim kızımda öyle asla uyumaz ağlamaktan bı hal olur genede kendi kendime uyuyum demez
Irmakprensesinannesi Elifinannesiiiiiiiiii valla ben de bazen kolum da bazen ayağımda bir 5 veya 10 dk mak 15 dk sallıyorum sonra yatağına koyuyorum uyuyor qciktiginda otomatik uyanuyor
Irmakprensesinannesi Elifinannesiiiiiiiiii benimki de 6500 gr şuan ama 10 15 dk dayanıyorum carssiz ama deliksiz uyuyor
Elifinannesiiiiiiiiii 1ana_2evlat ne güzel başarabiliyorsanız. Benim bacaklarım çok ağrımaya başladı direnmesi var ve çıta kalkıyor. Hep ayaklarımda olmak istiyor
Elifinannesiiiiiiiiii Azradurukrc deneyeceğim bunu söylediğiniz şekilde yapanlardan duydum. İnşallah becerebilirim
Elifinannesiiiiiiiiii Papatya41 anne yanı beşipine koyuyorum sallıyorum o ayak istiyor. Bende yetemediğim herde babasına devrediyorum☺️
Elifinannesiiiiiiiiii bombacimulayim herkes kendince dertli. Sizinde işiniz zormuş ☺️ annelik böyle bir şey ne isterlerse öyle oluyor her şey
bombacimulayim Elifinannesiiiiiiiiii ben sallamaya cidden razıyım çünkü kucağımdayken koşmak zıplamak beni o kadar yordu ki . Bi de belimde fıtık varki sormayın. İnşallah siz de rahat edersiniz bir gün. Annelik zor zanaat vesselam
Elifinannesiiiiiiiiii simgesell ben o aylara gelirim bir şekilde ama bacaklarım ne durumda olur bilmiyorum
minniegibi-amadegil Elifinannesiiiiiiiiii 5 aylıkken sallamayı bıraktım. Gerçi ayağımda hiç sallamadım ben. Beşikte dururdu. Beşiği sallardım. Buna bi son verdim ve tamamen hayatımızdan sallamayı çıkardık