Alyaprenses öyle valla ne yalan söyleyim ben de bazen uyumadiginda yeltendigim oluyor sallamaya ama kendimi tutuyorumm
Şey ana kucakli beşiği var salonda duruyor anlamışsınızdır nasıl olduğunu. Bu akşam ordan kucağıma alırken kenarındaki tutma yerine başını vurdu ama sert değildi biraz nokta gibi şişlik oldu hafif bir de kızarmış çok korktum biraz ağladı ama uzun sürmedi şimdi iyi oraya dokununca da ağlamadı canı yansa durmadan ağlardı değil mi hastaneye gitmedik ama yine de endişe ediyorum birşey olur mu sizce