Eylul06 E bebekten aldım ama ucuz değildi. 6 numara tanesi 3.70ti. Baby turcoya geçtim gündüzleri ilk bir hafta pişik kremi kullanıp sık değiştirince 2. Haftaya birşey olmuyor. Şiddetli pişik için advantan vermişti doktor onla geçiyor. Gece bezi olarak kullanıyorum artık.