Nas1985 Erdemir Canim benimde kizim 39 cikmisti azi disleri cikarirken bende ates dusurucu surup vermistim
Erdemir Wolverine antibiyotik zor bulduk 10 eczene gezmiştir eşim buldu getirdide içirdim şimdi gece uyumadı şimdii uyuyor ama biliyorum ki vücüdu çok ağrıyor benimde heryerim ağrıyor ama o bana muhtaç Allah yardımcımız olsun kafamı zor tutuyorum
Erdemir SinyorinA gece 39 görünce mecbur hastaneye gittim fitil vermeme rağmen düşmemişti covid olduğumuzu öğrendim
Wolverine Erdemir tüh çok üzüldüm inşallah bir an önce toparlanirsiniz, bol bol c vitamini al kendin, bebeğine de bol sıvı alımı yaptır ek gıda alıyorsa, su içir ılık ılık, sarımsaklı limonlu çorbalar için 😕
Deletedmom27337 Erdemir fitil son çare diyor doktorlar. Eğer ilaçla falan düşmezse 38-38,5 sa falan. Çok acele etmişsiniz fitil için. Geçmiş olsun