yaramaz_bocegim Erdemir valla olmaz diyorlar doktorlar da olmaz diyor da ben oğlumda 39 u gördüm dişte. Doktor da dişten demişti zaten. Yine de yükselir geçmez ise doktora görünün geçmiş olsun,
Wolverine Sumeyyebaglan geçiyor 40 bile oluyor, oğlum tüm dişlerini yüksek ateşle cikardi, kan idrar yada kbb enfeksiyonu olmadan.
Ulviye1607 Erdemir 38.2 falandı en son. Çene altında çoktu ateş. Sabah ta sabah ettik. Baya zordu. 2 gün sürdü. Şurupla fitille idare ettik grip sandı Dr. Bizde tabi diş diye direttik ki diş yani belli baya.
unkurabiyesii Erdemir bizim doktorumuz diş ateşi 38 i geçmez demişti bizim kız da 38.5 ateşi olmuştu diş demiştim ama doktora götürdük 6. Hastalık olmuştu. Siz kontrol edin daha yükselirse doktora götürün bi baksın
unkurabiyesii Ulviye1607 3 gün süren ateş, ateş düştükten sonra vücutta 3 gün süren kırmızı döküntüler oluyo bitiyo sonra genelde bütün bebekler bir dönem geçiriyomuş bu hastalığı. Boğazında hafif kızarıklık ve ateş vardı sadece .
Wolverine Erdemir dişte olabilir belki başka birşey de. 2 günü geçen yüksek ateş olursa mutlaka bir doktora götürün. Önce bir muayeneye olur varsa enfeksiyon, ona göre tedavi uygulanır yoksa da doktorun talimatıyla ilaç kullanırsınız çok geçmiş olsun
Sedakcby Erdemir bizde geçen hafta öyleydik. 37.5 larda gelip gitti 3 gün hiç düşmedi. Aşırı huysuz ishal tarzı. Ateş. 3.gun doktor a götürdüm artık hani bi enfeksiyon mu var çocukta diye. Hamdolsun diş miş sadece. 4.gun tamamen geçti zaten. Siz yine bi götürün derim
Sedakcby Erdemir yaaa🥺 çok geçmiş olsun canım.. Allah şifa versin.. Çocuklar 2 3 gün ateşle atlatiyormus anne olarak üzülüyoruz tabiki ama çocukların azda olsa hafif atlatacak olması tek teselli 😪 çok geçmiş olsun tejrar