Gmze1998 Aynen öyle, eltimin oğlu 3 numara daha yeni konuşmaya başladı kalabalık ortam abileri var eltim telefon tv konusundada hassastır mesela ama gecikti. Olmayınca olmuyor bazı şeylerde çok abartılıyor bazı şeyler burada cidden çoğu anne kendini sorguluyor ondan sonra. Şuan ki çocuklar kızımda dahil pandemiden etkilendi evde büyüyorlar kimseyi görmeden, Seninle göz kontağını kurup söylediğini anlıyorsa elbette konuşacak. O yüzden bende asla sıkıntı yapmadım