EJDERYAA MelekRavzam anladım her doktor farklı söylüyor ben genede bir ihtimal işte muhakkak baktıracağım .
MelekRavzam EJDERYAA emme refleksi az olur diye okumuştum birde , 24 ay boyunca emdi maşallah yani , dilini döndüredebiliyor , ama aklımızda kalmaması için en iyisi yani göstermek
BirAnneBirBebekkkKk EJDERYAA kendinizde bakabilirsiniz internetteki resimlere bakarak bi kendinizde kontril edin isterseniz
mihrosum Nil614kara canım ondan once neler diyordu kızım 25 aylık oda konusmuyor ama herseyı de anlıyor
Nil614kara mihrosum Tekli kelimeleri vardı git gel kalk ve bircok bşka kelime cümleye döktü artık her şeyini anlatıyor artık.
Aybersa MelekRavzam pek yok, günde bir saat civarı. Malesef öyle ama buradakilerin çoğu da erken konuşmuş, bilemiyorum gerçekten
Birponciginanasi MelekRavzam Hiç konuşmadılar anlamlı bir cümleleri yoktu.. 3 buçuk yaşında konuşan kardeşim su an herseyi konuşur.. 5 yaşında konuşan kardeşim su an biraz daha gec ilerliyor.. ikiz bu arada
MelekRavzam Birponciginanasi benim kızım anne baba anne anne dede amca gel git al ver bir kaç köpek sesi hayvan ismi bu gibi şeyleri söylüyor Anne gel hadi Baba gel , git Anne çiş gel Anne su ver Ama kelimeler de tam değil anne fuu ber der mesela
Nil614kara MelekRavzam az kalmış o zaman benim kızımda böyleydi acele etmeyin endişede etmeyin bol boll konuşun
Roza28 23 aylığız. Artık benimle muhabbet ediyor. Ama yemiyor. Yeğenim üç yaşında konuşmaya başladı ama maşallah yemesi içmesi çok iyi. Biraz çocuktaki isteğe bakıyor.
Koalina MelekRavzam 24 aylık kızım konuşmuyor söylediğimi gayet iyi anlıyor önemli olan bu eltimin oğlu 3 yaşından sonra konuşmaya başladı
mihrosum Koalina ya canım benim kızda heerseyı anlıyor ne desem yapıyorda konusmuyor onemlı olan bu dıyorusn ama İnternete yazınca ah neler yazıyor neler. Kızımda 25 aylık konusmuyor annem bu ne diyorum Baba ne gosyersem baba.ben konusturma ya calıstıkta cocuk sacmalıyor 😂
Neslihanbew MelekRavzam tam 2 yaşında konuşuyor mu yoksa daha geri mi yaşıtlarına göre bilemiyorum. Anne baba kuzenlerinin adlarını bilinçli söyler çağırır. Su içcem. Yemek yicem. Anne gel ya da git. Bir şey istemediğine alya istemiyor der. Baba işe gitti. Gibi günlük çok kullandığımız kelimeleri cümleleri rahat söylüyor ama paytak kimisi net değil ama etraf da anlıyor bazılarını tam olarak bir konuşma henüz yok. Bu kadar şuan
SinyorinA MelekRavzam 22 aylik sadece söyledigi birkaç kelime var onun disinda konusuyor ama anlamsizca soyledikleri belli olmuyor 😇 simdilik sorun yok diye dusunuyorum
Gmze1998 SinyorinA Benim kızımda öyle dikkatli dinlersen anlıyorsun ben sıkıntı yapmıyorum 3 yasa kadar normal diyorlar ki zaten çocuklar evde hep yanlız pandemi zamanı ebemiz bir sene geriden gelebilir normal karşılıyoruz su durumda dedi
Neslihanbew BugsBunnyy birimde şubatta 25 olucak çevrem bazıları çok iyi diyor konuşma isteği çok fazla yaza tamamen çözülür diyor kimiside bizimki 2 yaşında tam konuşuyordu diyor.