Oğlum aylarca döndürdü hatta bi ara en sevdiği şeydi tekerler döndürmek birlikte oynardık şimdi 18 aylık eskisi gibi yapmıyor bunlar gelişim belirtisi. Otizm öyle çabucak anlaşılacak bir şey değil ki. Bildiğim kadarıyla en önemlisi ismine bakıp bakmaması. Allah korusun ama öyle bi şey varsa bile 2 yaştan sonra teşhis koyuluyormuş. Bu sıra dönmeyi öğrendi hep etrafında dönmek istiyor ya da geri geri kaçmaya çalışıyor her öğrendiğini defalarca yapmaları çok çok normal 🙏🏼