Dedimolabilir benim oğlum da sürekli döndürüyor. Sürekli derken uzun bi zamandır filan ama öyle oturup saatlerce başında kalmıyor ya da ona takılıp kalmıyor çevirirken bizi duyuyor tepki veriyor ama ben de çok korktum hatta burda post da açtım. İçim rahat etmedi götürdüm çocuk psikiyatriye. Gözlemledi videolarını izledi oğlumun ve otizmle ilgili hiçbi şeyi yok dedi. Teker çevirmeyi seviyor demek ki dedi. Eğer konuşmasında sorun yoksa göz teması sıkıntılı değilse adına dönüp bakıyorsa çevresindeki insanlarla iletişim kurabiliyorsa otizm düşünülmüyor sadece bi belirtiyle. Ama sizi anlıyorum insan hemen acaba mı diyor korkuyor.