Liyosunannesi Ayca77 ya bi huyum var bişeyi beğendiysem takılıp kalıyorum. Aslında bunun soğan kabuğı rengi de var onuda cok beğendim ama kınada pembe giycem o hazır malesef ☺️
Ayca77 Liyosunannesi ee neyi beğendiysen onu giy bebikom, abiye çok şık duruyor, bence giymelisin içinde kalmasın, eminim çok yakışacaktır♥️🤗
Liyosunannesi Happydef benimde düğün setim var su yolu tarzı, yeni bi takıdan ziyade onu takarım diye düşünmüştüm modele bende bayılıyorum ☺️
gibicibicis Liyosunannesi elbise çok güzel siyahta giyilebilir ama bana çok sade geldi cook yakın arkadaşımın kan bağı olmayan kardeşimin düğümü için şatafatlı şeyler bakıyorum
Liyosunannesi gibicibicis ben çok şıkırtılı taşlı şeyleri sevemiyorum kendime de yakıştıramıyorum açıkcası. Ama evet buda bi bakış açısı. Elbise oldukça sade gerçekten 😌