Goktugmom_ Hangimiz istemedik çıl gın lar gibi 😅😅😅😅..
Bacım kendi yöntemimi söyleyim 18.00 den sonra birşey yeme çok acıkırsan sodalı ayran yap, bu süreç boyunca hamur işi ve tatlı tüketme, çok çok canın isterse erken saatlerde çok az tüketebilirsin. En az 2 lt su iç her gün ve sürekli hareket halinde ol. Hareketsiz geçirme günlerini. 🌸 Vee kimse için değil kendin için yap. 🌸