Goktugmom_ sulu yemeklerin suyunu tüketmememiz gerekir çünkü bütün vitamin yağ orada birikiyor, her yemekten 15 dk önce su içmeniz gerekir, yoğurt ve pul biber, isot güzel yağ yaktırır. Salatalara yağ ve tuz koymayın, yemeklerde salça kullanmayın. Bir sürü detoks tarifleri var onlar güzel yağ yaktırıyor bir de mutlaka spor Leslie falan yapmalısınız