C-mom sıcaklardandır belki bizim düzenli gece gündüz uykusu umarım böyle gider toplamda herhalde 4 saat falan uyanıktır.i gün içerisinde.gülmeye başladı tepkiler veriyor 3 gündür🥰🥰 çok güzel bir his unutuyor insan 2. Çocuğum benim.2 ay kontrolümüz var 2 sinde.