Fatmanaz benmki asla içmiyor üç saatte 180 onu geç bence 😁 ama kaşık maması verebilrsn uyanıkken benm oglumda sürekli memeyle savaşta sadece uyku esnasnda emiyor ve mama yemiyor ağzına damladığı an tükürüyor ben sürekli teklif ediyorum erken başladm ek gıdaya sabah cici bebe yediriyorum formül mamayla yapıp onu bile istemiyor suyla yaptıgımda iştahla yiyor arkadaşlarn dediği kaşık mamalardan yediriyorım bide