Fatmanaz biz de silikon uçla başladık 4. Aya kadar ayni sorunları yaşadım sonra silikon uçla almamaya başladı ben de direkt göğsümü verdim biraz da ısrarcı oldum tabi ve o zamandan beri uç kullanmıyoruz. 5. Ayda da meme reddi geçti artık bıraksam hep memede kalır. Bence biraz daha sabredin memenin tadını alınca o bırakmak istemez. Bi de tazyik var mı yq da sütünüz geç mi iniyor emzik kullanıyor musunuz bunlar çok önemli bunların yanında idrar yolu enfeksiyonu gibi şeyler de iştahsızlık yapıyor inşallah düzelir