Denizinannesiii16 Frnzlem anne sütünede karıştırıp verebilirsin biberon kullanıyorsan. Kullanmıyorsan göğüsünün ucuna sürüp öyle emzirebilirsin. ☺️
Denizinannesiii16 Frnzlem yutma refleksleri daha tam gelişmediği için direkt kaşıkla verilmesini önermemişti bana doktorum. O yüzden kaşıkla vermedim. Bilemiyorum🤷🏻♀️
3children1mom Frnzlem Tamamen doğal katkısız sa bebekte kabız gaz varsa 1 çay kaşığı çok ucuyla verseniz yeterli.
haavvvaaaa Bende doğdugundan beri veriyorum 2 günde 1 falan çay kaşığının ucuyla yarısı kadar falan şükür daha hiç kabızlık olmadık
frambuaz Frnzlem 2 doktora gittim ikisi de verebilirsin dedı bir sıkıntı olmadı aksine cocuk rahatladı
cnsymn Frnzlem bn verdim mamasina koyuyordum. Mamayı bıraktık şuan anne sütü sagiyorum ona koyuyorum bazen. Hem kilo alımı hemde bağırsakları yumuşatsin diye doktorum önerdim şuan iki aylığız
nslhnnhsn patiseverr_ poposuna sürmeyi çok tavsiye etmiyorlar aslında içirmek daha doğru ayağa masajda çok iyi geliyo
Gizyavuz Frnzlem suan 2.5 aylik oglum ciddi kaka sorunumuz var. Doktora sordum kesinlikle onermiyorum cok erken 6 aylikken verebilirsin. Simdilik masaj yap dedi. Nasil bas edicez bilmiyorum ikinmalar aglama krizleriii vs….. 😒