Merhaba korkulcak bir sey yok ilacı ac karnına alıp o oqunde süt ürünü tüketmıyceksinz. Gebelkten önce basladı benmki 25 mg ile baslamıstık. Gebelikte ilacları kullanmak zorundasınız azı zarar coqunun birseyi olmaz bebege diyip 75mg içirmisti takiii 2 aya kadar deqerimin cok dusmesiyle ilacı bıraktırdı degerlerin normal kullanmana qerek yok diye oysa 1.bucuk yıldır kullanıyodum ve ömür boyu kullanmam gerektiqini söylemesine ragmen..