Arkadaşlar tiroid lerim çok az calisiyo degerlerim hiç düşmüyordu 125 mg ilaç kullanıyorum daha anca düştü bugün kontrolum vardı hasimato olabilirsin dedi bunun için 2 tane ayrı bir kan testi istedi anti-tiroid gibi bişey yazıyordu kağıtta bilgisi olan var mi ?