Yasolinne bu tutma olayında da hemşireler bana şaşırıyor 😀 sağlık ocağına aşı için gittiğimizde sıkıca dizlerine bastırdım, hemşire şaşırdı. Normalde biri aşıyı yapar diğeri de tutar ki çocuk kımıldamasın, annelere tutturmazlar bahsettiğiniz gibi durumlar oluyor diye. Ben tuttum, hemşire tamam başka kimseye gerek yok annesi çok güzel tutuyor dedi 😂
biz çok kan aldırdık artık profesyonelleştik 😂
kucağımda tutarken de sımsıkı tutarım, dediğiniz gibi azıcık oynatması bile daha tehlikeli.
Allah herkesin evladına sağlık versin inşallah ama mecburi durumlarda soğukkanlı olup gerekeni yapmak lazım. Annenin paniği bebeği de etkiler işini yapan görevliyi de etkiler.
Yazık o insanlarda akşama kadar çeşit çeşit insanla muhatap oluyorlar, karşılıklı anlayış gerekiyor