Yasolinne kan almadan önce veya yeni doğduğunda topuk kanından önce hemşireler üzülüyordu, biraz ağlayacak annesi diyorlar. Her seferinde cevabım belli, bu işlem mecbur yapılacak ağlayabilir diyorum.
Kimse kimsenin çocuğunu bilerek ağlatmaz, biz söylendikçe hemşireler de strese giriyor yazık. Benim kızlarımdan çok zor kan alınıyor, ağlamaktan sesleri kısılıyor, en az dört kez denenmeden olmuyor vs ama daha bir kere söylenmedim kimseye.
Çocuğumun saçını okşarım sarılırım yanındayım annecim geçicek az kaldı derim.
Hemşirenin biri bebeğim 10 günlükken kan almaya çalıştı defalarca denedi olmadı, çok mu önemli ya bebek çok ağlıyor almasak dedi, kontrol kanı bu kesinlikle alınması lazım yapacak bir şey yok dedim 😬 yenidoğan yoğunbakımdan çıktıktan üç gün sonraydı ve o kanı mecbur verecektik.
Tabi ben bile stresten bayılacak kıvama geldim ama yapacak bir şey yok böyle durumlarda sabretmek lazım