Bebek61 kesinlikle kullanmalısın sarımsağı faydasını göreceksin, instagramda hastalanmayancocuk diye bir sayfa var belki duymuşsunuzdur o sayfayı takibe alın doktora götürmeye bile gerek kalmıyor ufak tefek şeyler için, içiniz rahat olsun antibiyotiktendir ishali benim oğlum doğduğundan beri kakasını geç yapıyor ne yaptıysak düzelmedi bebeklerde olabilen bir durummuş antibiyotiği içti ertesi gün kaka yaptı ardından ishal oldu bu gibi durumlar olabiliyor, bol bol sıvı takviyesi yapın ev yapımı içecekler verebilirsiniz