Sorum başlıkta arkadaşlar kızım 10 gün kadar antibiyotik kullandı yaklaşık 5 gündür ishal… ishal diyorum ama eminde değilim çünkü sulu bi kakası yok sadece sayısı fazla gün içinde bir kere çok sıvı oluyor onun dışındakiler biraz saha normal kıvamda ama sayısı fazla mesela bugün 8 kez kaka yaptı ve yaparkende ses çıkıyor . Tek artı yön herhangi bi karın ağrısı ve ateş halsizlik iştahsızlı yok. Sadece kaka çok yapıyor ve ishal hali var benim kafam karıştı acaba antibiyotik ishali mi yoksa başka bir şey mi. Antibiyotikten ishal yaşayan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim nasıl belirtiler oldu.. her halükarda ptesi doktor yolu görünüyor fazla uzun sürdü 😒