Gizalin en geç 10 da kahvaltı yapıyorum. İki dilim peynir 5 tane zeytin 3 tam ceviz ve bol bol yeşillik tüketiyorum kahvaltıda. Ara öğünde ya Türk kahvesi yada bitki çayı. Öğlen yemeğinde sebze veya tavuk et balık. Tekrar ara öğün ceviz veya çiğ fındık. Yarım porsiyon meyve. Ve en geç akşam yemeği 19:30 da. Onda da öğlen yemeğinde sebze yiyorsam akşam tavuk yiyorum veya başka birşey 🌸 akşam yemeğinden sonra yemek yemiyorum. Ara öğünlerin 3-3,5 saati aşmamasına özen gösteriyorum. Kahvaltıdan önce 2 bardak sıcağa yakın ılık su tüketiyorum. Yemek arasında su içmiyorum. Ve gün içerisinde bol bol su tüketiyorum. Böyle 🌸