Gizalin kahvaltımı 10 gibi yapıyorum, saat 2 gibi bi şeyler yemek istiyor canım yani sanki ruhsal bi açlık gibi 😅 elma, muz bazen yoğurt ya da dünden kalan yemek varsa biraz onlardan yiyorum, Türk kahvesi içiyorum akşam 6 da yemeğimi yiyorum. Saat 6 dan sonra su ve yeşil çay hariç bir şey yiyip içmiyorum. Emzirirken 2 öğün yapmak biraz zorlardı beni