Tatlihayat başta gidip alıyorduk üşenmeyip, bi gittik iki gittik onuncu gitmede artık yeter dedim (çok yakın da sayılmaz araba mesafesi) arabayla oraya gidip gelince aldığım şeyin bi anlamı kalmıyor.. tüm siparişlerimizi iade ediyorlar yani hiçbiri gelmedi şimdiye kadar
sanırım en son mahkeme gerekicek