Hanımlar bir kargo firması gelen tüm siparişleri geri gönderiyor arama veya mesajla haber etmeden, başlarda gidip oradan alıyorduk( yürüyerek otuz kırk dk uzakta) fakat her zaman gidip alınmıyor bebeğim de var.. en son gitmemeye başladık bize zarar oluyor. tüm siparişleri teslim oldu veya ‘yolda’ olarak gösteriyor iade parasını alamıyoruz. hiç gelmedi şimdiye kadar hepsi iade oluyor, aranızda yaşayan var mı? hukuki olarak artık bişey yapmamız gerek (köy gibi bi yerde değiliz bu arada şehir merkezi