Benim kızımda kucağımda ayakta gezdiriyor beni. Oturunca başlıyor bağırmaya, o arada bide yatağa bırakırsam mümkünü yok sakinleşmiyor. Çok gazlı olduğu için hep ayakta dolaşarak uyutuyordum şimdi de alışkanlık yaptı. Bazen zorla oturuyorum, şarkı söylüyorum konuşuyorum fln bir yerden sonra susuyor. Aslında bir şekilde vazgeçirmek lazım. Hamak vs gibi şeylerle de bu sefer onlara alışacaklar😔 ağlarken yüksek sesle konuşmak, durumu Nlatmak bazen işe yarayabiliyor, yada dikkatini dağıtmaya çalışın. Ben beyaz gürültü sesi açıncada sakinliyor bazen.