Erkek_Anesi59 Ateş 38 olmadan asla verme dedi çok uzun anlattı siz netten arastirrsanize anlarsınız benim evde de calpol dolver hava serum ventolin herşey var çok zorda kalınca kullanıyorum Ufak oksurukde degilde yoğun doktorun tabiriyle köpek öksürüğü olunca soğuk serum ateş 38oluncs calpol veriyorum