mka2020 Madina95 Yaa kıyamaam . Yarın bende doktora götürcem ama cocuk doktorları bakmaz ki coronayken olmadı özele götürürüm bende Kendı durumu iyi ama benım cocugn şuan kalktı oynuyor keyfıde yerınde umarım kötü olmaz
mka2020 Momm12 Cok sağolun 🙏🙏 Gerçekten o kadar stres oldum ki . Bızımde kalltı şuan oynuyor kalkınca düşüyo ateşi yatınca çıkıyor tekrar sürekli takip etmem gerekıyor umarm bu kadarla kalırda hastanelık filan olmayız🙏🙏
Momm12 mka2020 olmazsınız insallah bebekler !3 günü zor sonrasında iştahsızlık oluyor bir süre haberiniz olsun