mka2020 Kızlar post açmıştm daha öncede 4 saat arayla calpol verdiğim halde 38.2 ateşi çıkıyor sürekli 20 aylık. Siz nasıl atlattınız ateşi nasıl düşürdünZ
Merve mka2020 bol bol ılık duş aldırın. Çoraplarına limon sürün. 2 gün inatçı ateş oluyor malesef 😞 çok geçmiş olsun 💐
Madina95 mka2020 1 hafta ateş düşmedi fitil kullandık ,düşüyordu tekrar çıkıyordu ☹️Çok geçmiş olsun 🙏🏻Biz çok şükür atlattık ,çok zor oldu hastanede kaldık 2 gün
2girlsandasonsmother Merhaba gecmis olsun oncelikle.pedifen ve parol donusumlu verdim 5 saatte 1.pedifen ve parol ya da calpol ve dolven donusumlu verince daha etkili oluyor
Merve 2girlsandasonsmother covid sürecinde dolven kullanılmamalı diye uyarmıştı eve gelen sağlık ekibi 🥴
mka2020 2girlsandasonsmother çok sağolun, aşırı alerjık olduğu için başka ilaç kullanmayada korkuyorm ama yarın parol alayım dönüşümlü vereyım o zaman. Bi kaç gün sürüyor mu böyle ateş
2girlsandasonsmother Merve bilmiyordum test yapilmadi bebege aslinda.biz o kanidaydik cunku gorustugumuz arkadaslarimiz pozitif ciktigi icin covid oldugunu dusunduk
Madina95 mka2020 bebekler çok güçlü bol bol emzirin 🙏🏻Biz günde 6 kere hava alıyorduk ,serum , 2 iğne antibiyotik bir süre ilaçlar antibiyotikten alerji oldu ,pişik oldu çocuk 2 kilo verdi bu arada 7 aylık ☹️
2girlsandasonsmother 2girlsandasonsmother bu arada dolven vermedi eczane muadilini verdi parol ve pedifen donusumlu kullandik
mka2020 Madina95 Çok geçmiş olsun sizede 😪😪 Benım oğlum aşırı alerjık ne kullanırsak alerjı yapıyor bakalım biz napıcaz yarın doktora götürücm. Covid olunca cocuk doktorları bakmaz acilde bakıyorlar değil mi
Stora Bizde de ateş olmadı ancak ishal, kusma ve iştahsızlık. Lokma koymadı ağzına, ishal de 10 günü buldu ve öyle böyle değildi. Cok kötüydü yaa😔 Böyle atiyormus çocuklar virüsü. Çok geçmiş olsun, inşallah bir an önce sağlığına kavuşur 🙏
mka2020 Stora O kadar üzülüyorm ki küçğcuk bedenleriyle nsıl hastalıklrla ugrasıyorlar Biz de biran önce atarız inşallahhh🤲🤲
Madina95 mka2020 biz direk coçuk doktora gittik o test istedi pozitif olunca isterseniz yatış verelim dedi hastane özeldi korkudan hemen kabul ettim iyiki de kabul etmişim çok fenalaştı çocuk
mka2020 Madina95 Yaa kıyamaam . Yarın bende doktora götürcem ama cocuk doktorları bakmaz ki coronayken olmadı özele götürürüm bende Kendı durumu iyi ama benım cocugn şuan kalktı oynuyor keyfıde yerınde umarım kötü olmaz
Momm12 Merhaba çok geçmiş daha yeni atlattık çok İllet bişe sizi çok iyi anlıyorum bizim ilk 3 gün ateşimiz vardı gündüz 37.5 gece 38 çıkıyordu gece düşürmeye çalıştım baktım düşmüyor calpol verdim yarım saat sonra kendine geldi uyumadan öncede ılık duş aldırın mutlaka hem ateşini düşürsün hemde mikrobu atsın diye. Gün içinde de ılık su yapın tası önüne koyun oyun oynasın sizde yüzüne vs sürün serinlesin ve sık sık emzirin su içirin büyükse bir hafta çok huzursuz iştahsız oluyor daha yeni kendine geldi bugün
mka2020 Momm12 Cok sağolun 🙏🙏 Gerçekten o kadar stres oldum ki . Bızımde kalltı şuan oynuyor kalkınca düşüyo ateşi yatınca çıkıyor tekrar sürekli takip etmem gerekıyor umarm bu kadarla kalırda hastanelık filan olmayız🙏🙏