Solguncicek1 annesininaslanii üç buçuk yaştan sesleniyorum bitmedi bitmicek git gide dahada çıkılmaz bir hal alıyor
FatosToprakDeniz annesininaslanii yok öyle yapmayın sakın. Kriz anında etrafını boşaltın oturup bekleyin. Ağlasın çırpınsın. Kriz süreleri giderek azalacak. Sabırlı olmanız lazım. Bir de sorumluluk verin. Mesela sofra kurarken ekmeği getirsin bulaşık makinesi bosaltirken kaşıklari çıkarsın falan böyle küçük işler verince de çok faydası oluyor
Koalina annesininaslanii şubatta tam 2 yaş olucaz bir buçuk iki aydır bizde bu haldeyiz kime sorsam daha bunlar iyi günler diyor 😒
annesininaslanii Koalina evet bende keşke sormasaydim bir umuttu burada ki yorumlar benim için ama gördüm ki tam tersi 😂😂
Asel_k_11 18 buçuk aylık aynı şeyler bizde de var ben atak diye düşünüyordum o zaman yandık yani 2 yaş sendromu bu kadar erken mi başlıyor?
1Nisa1merve Egelim evet hepsi ayni anda olunca cok kötü oluyo ya. Napacam i şaşırdım. Dün baya ağladı görmezden gel taktiği uygulaadim sustu sonra. ’da hep böyle mi olcak🥵
Egelim 1Nisa1merve Ben hiç olmadığım kadar sabırlı olmaya çalışıyorum, sinir krizi geçirince tepki vermemeye çalışıyorum. Etrafta kendine anlık zarar verecek objeleri kaldırıyorum, onun dışında pek yapılabilecek bir şey olduğunu sanmıyorum :/
ENA Aya kadar sürüyormuş, bazen normalleşecek aa geçti heralde diyecekmişiz, bazı günler ise pik yapacak illallah ettirecekmiş😔 benim bebeğimde 20 aylık 2 aydır bahsettiginiz gibi…
Oykubrcn annesininaslanii 20 aylık aynısı hiç durmuyor sürekli bir ağlamaklı önce böyle değildi bana söylesinler 😭
Simra annesininaslanii 20 aylik gecmis olsun bize😂isimiz bundan snra daha zor yapma oglum dur oglum dediysem inadina herseyi yapiyor bnde napiyorum kirilcak fln lari aldirtmiyorum al oglum plastik al kir dok diyorum oda saolsun atiyor stresini bazen bnde katiliyorum sende bnce boyle yap