FatosToprakDeniz annesininaslanii bir kaç ay sürer sonra durulur. Sonra Bi daha hırçınlaşır. Ama 2. kısa sürüyor. Siz takip edin ve sakin kalmaya çalışın. Kendine zarar vermediği sürece tepkisiz kalın. Kucaklamaya konuşmaya çalışırsanız daha da beter olur. Allah sabır versin en zor dönem bence
annesininaslanii FatosToprakDeniz evet kesinlikle öyle ne yapacağımı şaşırdım her dediğine evet dememeye çalışıyorum ama bide baktım yapmışım yeter ki ağlamasın diye
Egelim 1Nisa1merve Sebepli/sebepsiz ağlamalar, yemek yememeler, uyku uymamamalar, sinir krizleri vs vs. Yani dönem dönem birinden biri oluyor ama bu sendromda hepsi bir arada yaşanıyor, Allah’ım altından nasıl kalkılır ki 💆♀️
1Nisa1merve Egelim evet hepsi ayni anda olunca cok kötü oluyo ya. Napacam i şaşırdım. Dün baya ağladı görmezden gel taktiği uygulaadim sustu sonra. ’da hep böyle mi olcak🥵
kerem_imm annesininaslanii bizim 22 ay civarı başladı. 28 den sonra biraz duruldu. Her şeye ağlama, inat etme azaldı. Şuan 34 aylık. Ama hala kısmen oluyor. Tabiki eskiye nazaran çok iyi hamdolsun.
Caganbal annesininaslanii 20 aylık istediği olmadığında bağırıyor vurma kırma yok ama dediğim dedik çaldığım düdük 😂
YorgunAnneyimvesselam57 annesininaslanii bende suan 19nayligim benimde oyle bi inatki sormayin 2 haftadir da aktini dgistirmek.istemiyo moda cikardi nasil agliyo sinirleniyo sabrimi cok zorluyor bu aralar
FatosToprakDeniz annesininaslanii yok öyle yapmayın sakın. Kriz anında etrafını boşaltın oturup bekleyin. Ağlasın çırpınsın. Kriz süreleri giderek azalacak. Sabırlı olmanız lazım. Bir de sorumluluk verin. Mesela sofra kurarken ekmeği getirsin bulaşık makinesi bosaltirken kaşıklari çıkarsın falan böyle küçük işler verince de çok faydası oluyor
Asilahmet annesininaslanii bacım 27’sinde bizde 16 aylık olacaz şimdiden çıldırmış durumdayım sabırsızlık la bu sendorumun geçmesini bekliyorum 😒