Ranaelf8 oğlum var ve babasıyla ediyorlar 2gunde bir dusakabine oturuyor kucağına veriyorum ilk onu yıkıyor iyce sorna bebeği alıyorum kendi devam ediyor1yasinda basabiliyor yürüyor zaten yaklaşık 4 5aydir böyle yıkanıyor çok rahatladım Her seferinde tek başıma yıkamak bebek kuvvetinde zor oluyodu üstümde islaniyordu böylesi daha iyi büyüyünce zaten tek yikanicak şuan bebek olduğu için bı sakınca bulmuyorum sonuçta babasi