Ranaelf8 40’ı çıktığından beri birlikte banyo yapıyoruz ilk ben duşumu alıyorum banyo ısınıyor buharla sonra eşim soyup getiriyor bebeğimi dizime müslin bez alıyorum o şekilde yıkıyorum bebeğim 4,5 aylık hiç bir sorun olmadı şimdiye kadar ve çok kolay oluyor, küvetle yıkamak bana da zor gelmişti.