Dorukcnannesi Betlnr kesinlikle öyle deneyin benim oglumda 1.5 aylıkken bogmaca geciriyodu öksürmekten boguluyodu resmen geniz akıntısı da vardı hastanede yattık burnunu hep öyle temizllettiler bana çok işe yarıyor 4 aylık oldu hala hergün bi kere yaparım rahat nefes alması için
Dorukcnannesi Youtube da osman gönülal diye bir doktor var o uygulamalı olarak gösteriyor eger bilmiyorsanız izleyip yapabilirsiniz
Zeynepinannesi28 Betlnr bizde iki Aylıkken grip geçirdik antibiyotik verdiler küçük olduğu için az veriyoruz tabi ama bu ona bile yetiyor. Yastığı varsa yastıgına yoksa burnunun gelebileceği yere lavanta yağı ve okaliptüs yağı damlatın nefesini açacaktır soğanı ikiye bölün odanın içinde kaseler üstüne karanfil batırın geçmiş olsun
Zeynepinannesi28 Betlnr boğazında balgamda vardır belki havasını düzenli verin bol bol emzirin havadan sonra bogazı yumuşak olsun ki öksürüğü geçsin. YouTube de balgam masajı var iyi geliyor yapabilirsiniz
Zeynepinannesi28 Betlnr bir de okyanus suyu deniz suyu da diyorlar devlet karşılamıyor eczaneden kendiniz alıyorsunuz birer damla burnuna damlatırsanız çok iyi gelecektir. Emzirmeden ve uyumadan önce yaparsan rahat emer ve uyur. Serumla burnunu çekmeye unutmayın belki balgamı varsa böyle de atabilir
Ilaydacimen0325- Betlnr öyle geliyor insana sonra aniden geçiyor en önemli şey burnu zaten temiz tutun hep antibiyotik kullanmıştık biz bide calpol
agit Gulsahciim biz soguk aldgmzda ne kadar temizlersek temizleyelim o akıntılar tekrar ediyo bebeklerin de oyle oyuzden gunde 4 5 defa uyguluyorum hasta oldugu icin ama hasta degilken okadar sık yapmıyorum aslında yapmak gerekiyomus bi zararıda yok ama gerek duymuyorum ☹️☹️
Betlnr Bu Sabah bı an o kadar boğuldu sandım o kadar öksürdü nefes alamyodu eşim de yoktu bi an sesi de kesildi sırtına vurdum biraz öyle nefesi yerine geldi o kadar ağladı hemen hastaneye götürdük tekrar buhar verdiler ne yaptımsa da ilaç falan yazmadı