Mrb ya benim oğlum iki aylık olacak grip oldu benden kaptı maalesef o kadar dikkat etmeme rağmen burun tıkanıklığı için götürdük hastaneye buhar verdiler eve geldik açılmadı da öksürük de başladı yine götürdük ama küçük olduğu için ilaç yazamam dedi öksürüğü çok kötü gece başında bekliyoruz bi kaç gündür sabahliyoruz öksürükten boguluyor ya kurban olduğum ne yapabilirim geçmesi için yardımci olun 😔😔😔