Saitkereminannesi Limoni_ Nescafe yanında vardı kahve seysi 😂 oğluma da bı ara mama verdiğim zamanlar kullanıyordum çok iyi
Yasinahmet Limoni_ skiphop ki var gayet güzel tutuyor 1.5 yaşında hala kullanıyorum, ama ben yurt dışındayım Türkiye de daha uygun fiyatlıları vardır. Ben de 2 tane var birine yogurt birine yemek koyuyorum aşırı rahat oluyor
Slyshn Limoni_ e bebekten aldım yeterli bizim için. Çorbasını falan koyuyorum sıcaklığının koruyor. Ek gıdadan önce de mama suyunu koyardım memnun kaldım
Bssra Limoni_ 1200 lt A101 den aldım contigo marka 36 saat sıcak soğuk tutuyor 1.5 gün yetiyor tam sıcaklığı çok memnunum
Anekdot Limoni_ birçok seçeneği var ben 1 lt kullanıyorum ve aşırı memnunum yalnız bim A101 takip edin dışarıda cok pahali
Gizemisss Limoni_ bende daha yeni aldım. Hem uygun hemde sıcak tutan termos istiyordum. https://ty.gl/aosvneys43 Bunu aldım cnm bak istersen
Ayliz-07 Limoni_ Trendyoldan almıştım bundan 7 ay önce cooker marka ozmn 69 tlydi şuan ne kadar blmyrm ama güzel bir termos uzun süre sıcak tutuyor