Limoni_ 500 ml aldım ben 120 ml içiyor kızım bi öğünde o yüzden yetiyor, geçen A101 e gelmişti markasını bile bilmiyorum 2 tane aldım çok memnunum 25 TL ye aldım kaynar koyarsam saatlerce çok sıcak tutuyor ılık koyuyorum ılıkken bile sıcaklığını koruyor evde bile sürekli su kaynatmamak için onu kullanıyorum hala vardır belki bi bak istersen