aslanlarin_mom 40 günlükken 3buçuk saatlik yola gittik yolda hep uyudu emmek istediğinde de benzinlik vs uygun bir yerde emzirdim tekrar araba da uyudu çok şükğr zor olmadı. Tavsiyem klima açarsanız eğer klima direk bebeğe temas etmesin yukarı doğru çevirebilirsiniz ve arabanın için soğuktan ziyade hafif serin olsun Allahn izniyle hasta falan olmaz