Merhaba arkadaşlar benim gibi olan var mı yoksa bir ben mi bunu abartıyorum. Eşimle uzun yola gitmek istiyoruz Bursa’da oturuyorum İstanbul’a ve Erzurum’a tatil otellerine gitme planımız var ama aşırı derecede nasıl giderim uykusunu alamaz arabada duramaz terlerse hasta olursa giderken ya kaza yaparsak bebeğime birşey olursa diye korkuyorum hep 😱 misafirlikte bile 12 geçmez uykusu dağılıyor her dk emmek istiyor gece uykusuna Dalana kadar karanlık sessiz bir ortamda alıştırdım hep yer yadırgıyor illaki varsa deneyimlerini paylaşırmışsınız ??