Kesinlikle ben. 7 aylık şuan. Ama dönmeye başladığı günden beri yaklaşık 1 aydan fazla gece uykusu yok . Kacta yatırırsam yatırayım gündüzde gece de döndüğü dk uyanıyor. Eşimle nöbetleşe bakıyoruz . Sabaha kadar abartısız belki 10 defa uyanıyor. Ve 6 buçuk 7 dedin mi ayakta. Memede uyumadıysa gece kucakta sallayarak uyuyor ve ben aralıksız 1 saat kucağımda ayakta salladığını bilirim hatta her gece. Bazen sınır sistemim çöküyor sesimi yükselterek niye yatmıyorsun oğlum diyip kızıyorum . Yatincada büyük bir pişmanlık . Kızdığım için uyuamıyorum. Eşimde iste çalışıyor bide eve gelip sabaha kadar o da bebek sallıyor. O kadar yoruldum ki . Gündüz sallamak çok etkilemiyor insanı çünkü gündüz sabrımız var yapmasada olur emekliyor sürekli oyun oynuyorum onunla. Gündüz hep yanındayım . Akşam yatana kadar çok keyifli vakit geçiriyoruz. Ama gece uykusuna yatınca benim pilim bitmis oluyor. Allahım sabrımızı arttirsin. Bazen o kadar çok ama o kadar çok sinirleniyorum ki gidip abdest alıp geliyorum . Kuran okuyorum. O an geçiyor. Ama ertesi gece aynı. Uzun oldu ama tükendim heralde artık ben.