Daha önce de konu açtım. Bebeğim ne zaman yuvarlanmaya başladı o zaman bende gece uykusu bitti. 8 aylık oldu hala aynı. Bazısı alışır dedi alışmadı Yok. Döne döne uyandırıyor kendini.
Her şeyi denedim. Aç kalıyordur dedim mamasını güzel yedirdim,yorulmamıştır dedim parklara mı götürmedim. Gündüz uykusu yetersizdir dedim ona da müdahale edip uykusunu aldırdım. Diş çıkarıyordur dedim calpol bile verdim yatmadan. Ama 20.00de uykuya geçen bebeğim 00.00 olmadan en az 5 kez uyanıp uyuyor. Bunun gece yarısından sonrası var. Sabah 10u geçmiş oluyor kalkma sayısı. Ve üstelik güne 5.30 gibi başlıyor😔 Çok yıprandım ben,çok yoruldum. Tavsiyeniz var mı?