Slm1122 ben sadece ama sadece park beşik aldım kızım için. Şu anda 13 aylık doğduğundan beri içinde yatıyor. Başka hiçbir yatak almadım ona. Bir yere gideceksen katla at bagaja çok rahat birşey. Sadece içine yatak almanız gerek o kadar. Iki kademesi oluyor. İlk 7-8 ay üst kademede yattı. Sonra tutunup kalkmaya başlayınca alt kademesine indirdim çok rahatım.