Yoyko alma evet kolay tasina bilir ama bebeğiniz sese duyarlıysa eğer aşırı ses yapiyl beşik sallarken . En önemlisiii bebeğim 6 aylıkken beşikten tutunarak ayağa kalkıyordu en alt kata indirdik ama alt katta olmasına rağmen yine tutmak için uğraşıyor . Kısacası güzel taşına bilir ama sallama olarak mobilya beşikler daha iyiii