DveD gözünüz doymuyor cünkü bide kendine destek arıyor mühendis olmuşsunda duyarlı bir insan olamamısın asgeri ücretle yaşayan insanlar var bu ülkede yaşamayan asıl sensin aslında kaldır kafanı bak ulan tatilde calısmazsznız calıstıgınız 8 saat ki oda bazen utanmasalar aç ilan etcekler bu kadar ihtiyacı olan insanları görmezden gelme ve saçma sapan kendine ekürü arayarak olayı uzatma hadsiz seni !!!!!!!