@Akayinannesi @Esrelf
Konu farklı yerlere gelmiş ama ekleyemeden duramadım. Devlet memurları doğum iznindeyken maaşlarını eksiksiz alırlar.
Sigortalı çalışanların doğum izni iş görememezlik olarak geçer ve maaş alamazlar 4 ay boyunca. Daha sonra Toplam brütün 2/3 ü yatar. Sürekli Sigortalılara sanki havadan para veriliyor gibi bi durum çıkıyor ortaya. 4 ay boyunca maaş almıyoruz biz. Almadığımız maaşın bi kısmı yatıyor.
İşten çıkarılma riskimiz de çok fazla. Mesela ben doğumdan 14 gün önce işten çıkarıldım. Sizler doğum izni bitince işe dönecekseniz.