TosbikAnnesiiiii Siyahii tamam canım çok teşekkürler ☺️ ilk oğlumda sütüm öoktu bir yaşına kadar ek gıda vermedim ikinci böyle olunca dert sıkıntı süt mü kalır mecbur mama bilemeden bende tekrardan çok teşekkür 😍💖
zeynepbalci Siyahii 9 aylık ama çişi az kokulu değil geceki bezi biraz koyu renk oluyo, gündüz açık renk ama az çişi, doymuyo diyorum veriyorum 2den fazla içmiyor
Siyahii zeynepbalci sürekli teklif et canım. Yada hangi mamayı kullanıyosun belki tadını beğenmiyodur. Mesela benm kızım hippi yeni doğduğunda içerdi sonra mamayı değiştirdim ona alıştı hippi içmedi. Bazı mamaların tatları değişik oluyo
zeynepbalci Ayazinannesiseyda yaavaş da var hızlı akış da ikisi de aynı başka biberon almadı mama değiştirmek benm de aklımda ama
zeynepbalci Ayazinannesiseyda mamayı seviyodu sıkıntı yoktu sonradan garipleşti işine gelince içiyo gelmeynce içmiyo halamın elinden içiyo benden içmiyo emzirmiyorum yine içmiyor
Ayazinannesiseyda zeynepbalci hahaha aynı şey bizde de oldu benden asla içmiyor uyku sersemi bile eşimden içiyor garibim hem erken kalkıyor zaten hem her gece mesaisi var 😁
zeynepbalci Siyahii valla bugün gittim 9 aydan sonra ilk kez bebelac gold aldım bi kez 4 ölçek bitirdi bi kez 3 içti
manicurist TosbikAnnesiiiii ilk defa tadım yaptığı için alışıcak 🙂 benim kızımda yumurta sarısı yemiyordu 3 gün verdim bazen yedi bazen yemedi ama alıştı
TosbikAnnesiiiii manicurist bende alışsın diye yaws yaws veriyorum bugün bu 4 üncü mama verişim suyuda arttırdım kaşıkla zorlada olsa içtiğini içiyo meyvesuyu felnda baya ıslatmış altınıı
TosbikAnnesiiiii manicurist damaklı biberon başlığı aldım onu hiç almadı iyise değil zatn ağzı küçücük çıktı diğerini iyi kötü alıyo suyla meyve suyuyla feln sabırla